Kas e-poes müüdavad tooted on olemas ka mõnes kaupluses?
Jah. Vaata meie kaupluste asukohta.
Kui kiiresti jõuavad ostetud kaubad kohale?
Kõik kaubad postitatakse tellimuse tegemise või sellele järgneval tööpäeval. Reeglina jõuab toode kliendini 1-2 tööpäevaga. Personaalsed tallatoed on kaup mille ostmiseks on Teil eelnevalt vaja tulla meie Pärnu mnt esindusse et saaksime need Teie jala järgi kohapeal valmistada.
Mis teha kui tellitud toode ei sobi?
Kõige lihtsam ja kiirem viis on minna lähimasse Jalakabineti poodi ja toode seal sobiva vastu ringi vahetada või tagastada. Muudel juhtudel tuleb toode saata meie Tallinna kontorisse, Pärnu mnt 107.
Miks ma ei ole saanud tellimuse kinnitust e-posti aadressile?
Kui tellimuse kinnitus ei ole tulnud e-posti aadressile, siis on võimalik, et see on läinud rämpsposti/spam kausta. See esineb peamiselt gmail.com kasutajatel.
Kui tellitud kaup ei ole minuni jõudnud?
Palun võtke meiega sellisel puhul ühendust: +372 6871233
Kuhu sisestada sooduskood?
Sooduskood tuleb sisestada ostukorvis. Toodete loetelu all on väli “sul on sooduskood”. Seejärel rakenda kupong.
Kas e-poe hinnad kehtivad kõikides Jalakabineti kauplustes?
Jah, e-poe hinnad kehtivad meie kauplustes.
Kas kinkekaarti saab kasutada ka e-poes?
Füüsilisel kujul kinkekaarti saab kasutada vaid tavakauplustes.
Kas tooteid on võimalik tellida ka kauplusesse?
Jah. Selleks palun saata kiri soovitud toodetega, enda kontaktelefoni numbriga ja lähima kauplusega info@jalakabinet.ee.
Kas tooteid on võimalik broneerida?
Jah, broneerime tooteid lühiajaliselt (maksimaalselt 24 tunniks). Selleks esitage soov meie kliendiinfosse.
Kas e-poest tellides on võimalik tooteid osta järelmaksuga?
Järelmaksu võimalus meil esialgu puudub.
Mis riikidesse on võimalik Jalakabinetist tellida?
Hetkel saadame tellimusi Eesti.